Forbedringer i bransjens ledende verktøy for kundeoppfølging

Vi har gleden av å ønske flere nye kunder velkommen – og samtidig dele noen av de siste nyhetene i vårt verktøy for kundeoppfølging. Målet er som alltid å gjøre hverdagen enklere, mer effektiv og enda mer kundeorientert.

Dette er nytt:

  • Hall of Fame har fått et grafisk løft, med støtte for topplister på tvers av fagsystemer. 

  • Close the Deal hjelper deg å holde fullt fokus på å lande oppdragsavtalene dine. 

  • Press-and-Swipe the Lead gjør leadshåndtering på mobilen enkel og effektiv – perfekt når du er på farten. 

  • Vi bytter leverandør for digital signering for å tilby en enda bedre kundeprosess og økt stabilitet for Norsk BankID. 

  • Tilbudsbrevet har fått en skikkelig makeover og er nå enda mer intuitivt å redigere og hurtigere å justere med personalisering til kundens konkrete salg. 

  • Omkostninger blir nå skrevet fra Leads til oppdrag i Vitec Next - spar tid ved å slippe dobbeltføring 

  • Interessentlisten i Leads viser nå budgiver og kjøper også mot Vitec Next. 

  • Behandlingsgrunnlag og samtykker blir nå syncet mot fagsystemet og vises på kundekortet i Leads. 

  • Kundesjekk direkte fra Leads – nå blir det enda enklere å bestille nødvendige sjekker uten å bytte kontekst. 

Noe stort er på gang… Vi jobber med en løsning vi tror vil revolusjonere prioriteringen av leads!

Forrige
Forrige

Effektivisering, automatisering og viktig milepæl nådd

Neste
Neste

Gratulerer ZMegleren med 3 måneder live i Core!