Hold deg oppdatert på det nyeste innen våre produkter og tjenester
Nyheter
Fokus for fagsystem fremover
Våren er kommet for fullt, og i Core har vi startet på vårrengjøringen for lengst! I det siste har vi hatt fokus på utvikling som forbedrer ytelsen og stabiliteten i løsningen, og vi har gjort en hel del forbedringer som sikrer vår sentrale infrastruktur. Men - vi har selvsagt sluppet noen nye funksjoner også, som vi håper alle brukerne våre vil sette pris på.
Resultater av Chatbot
Siden fullanseringen av vår AI Agent har vi redusert manuelle prosesser med hele 38 %! Det betyr at over en tredjedel av alle henvendelser nå håndteres effektivt og presist – helt uten menneskelig involvering. Resultatet?
Nyheter i Broker Leads
Vi vet at våre brukere har fokus på resultater, og derfor har vi lagt ned mye arbeid i å forbedre vår resultatrapport og Hall of Fame. Tall hentes fra alle fagsystemer og vises i en samlet oversikt i Broker Leads. Dette sikrer at du har all nødvendig informasjon på ett sted!
Fra Webmegler til Core
Vi jobber kontinuerlig med å forbedre og effektivisere migreringsprosessen fra Webmegler til Core. Målet vårt er klart: å legge til rette for raskere og mer smidige onboardinger i tiden som kommer.
Bli kjent med Johann i Broker Leads
Hvis du bruker CRM-systemet Broker Leads, er det stor sannsynlighet for at du har møtt Johann - enten på telefon, chat, mail eller i et møte. Johann har jobbet hos oss siden 2021, og startet ….
Broker Leads - milepæler
Starten av 2025 markerer en betydelig milepæl for Broker Leads, da vi er stolte av å kunne presentere en rekke forbedringer som tar meglerens arbeidsflyt til et nytt nivå …
Nyheter i Core!
Året er godt i gang - og det er videreutviklingen av Core også! Det er gjort mange forbedringer på eksisterende funksjonalitet, også har vi selvsagt lagt til nye funksjoner …
Lansering av AI-bot for Support
Vi vet hvor viktig god support er i møte med den hektiske hverdagen som eiendomsmegler. Vi har derfor over lengre tid jobbet med optimalisering av vår Support-tjeneste på flere områder …
WOW - for en start på 2025!
Vi kjenner opplagt på temperaturen i markedet med et svært høyt transaksjonsvolum. Kombinert med stadig flere brukere, settes det høye krav til oss i interaksjonen med kunder og sluttbrukere …
Fra Webmegler til core
Det er en krevende prosess å skifte fagsystem, selv om BROKER by VISMA er leverandør av begge løsningene …
Bli kjent med Christin
Christin har vært en viktig del av teamet vårt siden august 2023. Hun startet som Prosjektleder og har hatt ansvaret for å lede og optimalisere onboardingsprosesser for våre kunder. I fjor tok hun på seg en nyopprettet rolle …
Godt nytt år
Det er noe befriende med å starte et nytt år. Det skaper forventninger, engasjement og ny driv. Året vi har lagt bak oss har vært utfordrende med dype daler og høye fjell. Ambisjonene våre …
Nytt innen leads & befaring
Vi setter alltid brukerne våre først, og ser på verdifulle tilbakemeldinger som nøkkelen til vår suksess. Derfor var slutten av 2024 dedikert til å levere flere viktige forbedringer …
Siste nytt innen markedsføring
Vårt fokus for året er å tilby smartere verktøy og enda bedre support for å sikre at du kan jobbe mer effektivt og oppnå bedre resultater. Her er noen av de siste nyhetene som gjør arbeidshverdagen bedre …
Hva er nytt på fagsystem?
I 2024 ble det lansert mange nye funksjoner i Core som vil gjøre hverdagen bedre for alle brukerne våre! Vi hadde flere store fokusområder, og har også endret på noen mindre funksjoner …
Vi har endret navn til BROKER!
Visma Real Estate har nå offisielt skiftet navn til Broker. På hjemmesiden vår finner du nå oppdatert merkevareprofil og informasjon om våre tjenester …
Bli kjent med Kristine
Kristine Kostøl Hornnes har vært en del av teamet vårt som Customer Success Consultant siden september 2024. Med tre års erfaring fra Eiendomsmegler Vest og åtte år fra Krogsveen …
Vi lanserer produktportal for våre kunder!
Som et ledd i vår strategi; å styrke og berike våre kunder gjennom intuitivitet, konsistenthet og innovasjon, lanserer vi nå vår produktportal ut mot deg som kunde …
Testing av AI-basert chatbot
Vi er klar over hvor viktig effektiv og god support er, og vi har en tydelig ambisjon om å fortsette å satse på og forbedre oss på dette området. I sommer har vi ansatt to …